Snikfika i solskenet & lite nya alster

Trots att jag snoozade lite längre
än jag hade tänkt mej imorse,så
hittade jag iaf måndagsfejset till
slut,och kunde dra iväg!
 
När jag kom till kära vännen,va kaffet redan klart (duktig kicka),så vi satte
oss ute i solskenet och njöt i fulla drag!
 
 
Fyra ynka små canvasdukar va dock
det enda jag fick tag på hos leverantören,
men vaddå,hellre fyra små än inga alls.
 
SÅ resonerar en måndagsoptimist av rang.
 
Sent inatt blev den här lilla raringen äntligen klar.
Den och nåra fler alster för att va korrekt.
Men resterande får ni klicka lite för att se,orka
sitta och lägga upp dubbelt lixom!
http://majdesajn.blogg.se/2012/august/vitt-funkar-alltid.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0