Så blev det!

Jag drog ju på marknad early birdy idag!
 
Tänkte som så,att nåt kul måste
ju besökarna få,så naturligtvis
plockade jag ihop lite av mina
alster och nattliga arbeten!
 
"Stora" (som va medhjälpare & sällskap idag)  och jag hann med
en morronfika innan folket fullkomligen flockades vid lilla tältet!
 
Kolla bara hur mysigt jag (vi) hade det!
 
Hoppla!
Finbesök av "Den lilla varelsen" sitter ju aldrig fel!
 
Sen kom det ännu fler "kändisar" och förgyllde vår dag ☼
T sa "hej till publiken" och så tjattrade vi loss som bara vi kan! :)
 
Byns krögare i egen hög person,han som upplåter hela sin
tomt för marknadsstånden.
Gentilt C,very gentilt =)
(guldstjärna i Michelinhäftet)
 
Lena är en riktig "syltmaja" ,och gör så fina/goda grejer!
 
Som ni ser,så hade jag tagit med mej "karaktären" oxå!
Snacka om att ha pli på fanskapet!
 
Naw!
Vem dök upp om inte mamsen lilla "Lilleman"!
Naturligtvis sprang jag fram och kastade mej om
halsen på minsta hjärtegullet♥
 
Efter avslutad "knalledag",fick jag "röda fingret"!
Tack,det värmde som fan du S!
 
Vaddå  El giganto!
Och,vad är det med karlar och lite nageltrång???
(förlåt,krossat fulfinger)
 
Ärligt talat,jag hade hellre krossat alla tio fingrarna,
än haft PMS & megamens i typ hundra år!
 
P.s:jag lider med S,har ju lärt mej vid det här
laget hur SVÅRT det måste vara att va av det
svaga könet! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0