Plötsligt händer det...

...flera ggr per dag händer det
nu att det regnar och aldrig
tamme fan vill sluta.
 
Sån skit fotar man inte,så glöm
att det kommer en bild på nåt
ovälkommet augustiregn nedan.
 
Vad som däremot plötsligt har
hänt på den positiva sidan är,att
jag äntligen kunnat hålla kvar den
där karaktären.
 
High five på den lixom!
(so far bör väl tilläggas)
 
Förvisso har jag typ behövt
mordhålla det lilla sattyget,men
iaf,man blir ju ändå så stolt över
sej själv för en kort stund.
(trots utbrott & svordomar)
 
Kokta grönsaker,och knastriga
morötter oxå för den delen,det
är da shit här.....för tillfället iaf.
 
MEN,jag tänker inte på nåra somhelst
villkor ropa "HEJ" innan jag har
gått baklänges hundra ggr och
kunnat klippa sönder måttbandet i
decimeterbitar.
 
Träning???
Är ni totalt från vettet,sånt slutade
jag med för säkert,låt se nu......eh...
just det,22 år sen ungefär.
 
Man ska fan inte utsätta sej för mer
farliga och vanvettiga idéer än nödvändigt!
 
"Hej fortsättning"!
 
 
 
Jag väljer att tänka såhär istället för regn! ☼ ☼ ☼
"Positiva klubben" har talat! :))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0