Nu är hon firad

Jag gjorde en överenskommelse
ned mej själv igår,och det va att
jag skulle hjälpa dom andra att
käka av kalasmaten.
 
Jomantackar för den matkoman
som slog ner med kraft i denna
gedigna hydda.
 
Fy satan vad jag kände mej som
en uppblåst ballong.
 
Men gott vare,så tack stora sis
för den tretimmarssittningen!
 
Blivande nittonårskan och hennes glutenfria tårta!
 
En "liten" del av allt kött och andra godsaker som grillades.
 
Och det här va inte ens hälften av allt som serverades!
 
Födelsedagsbarnet,min kära mor,stora sis i rutigt och lillsis i blommigt.
Lillsis som för övrigt minskat med 22 kilo.
Bra jobbat tycker jag!
 
Nämen,en liten blomma i extrem närbild!
 
Majso tackade för sej genom att posera ute i det fria!
 
Helgens bonusbild: K.M.A-posen!
(d.v.s Kiss My Ass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0