Jag gör inget annat än räknar ner

Snart bara två veckor kvar tills
jag ska sitta och vicka med tårna
i sanden och känna håret fladdra
i varm,skön Medelhavsvind.
 
Jag kryssar dubbla märken i min
stora almanacka och springer typ
hundra varv i garderoben för att
kolla ut dom absolut lättaste plaggen
att lägga i resväskan.
(flera ggr per dag)
 
Det funkar skitbra,just nu bör väl
tilläggas,men när det väl är dax att
dra iväg kan jag ju ge mej fan på att
det ändå slinker ner hur mycket
somhelst av "måste-ha-med-mej-plagg"!
 
Jag är en riktig jävla loooser på just
det området,för trots att det varken
är första eller tionde gången jag packar
resväskan,så tamme fan att jag ständigt
återvänder hem med 50% oanvändna trasor.
 
VARFÖR ÄR DET SÅ?
 
Jag måste nog iaf boka tid hos nån
förbannat duktig "klädpackarterapeut"
innan jag far iväg,alternativt sälja det
jag inte använder INNAN jag åker hem igen!
 
Dagens I-landsproblem MEGA typ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0