Idag ska det fixas

Kom just på att jag måste ringa
rara lilla hyresvärden.
Han ska nämligen få den stora
äran att komma hit med målarfärg.
 
Nu jävlar ska jag fixa till innertaket
på ballen,för satan vad det är fult.
 
Troligtvis fortsätter jag kladda lite
runtomkring när jag ändå håller på.
 
Sen måste jag mäta och räkna lite,
tyget som är uppsatt på ballen har
nämligen gjort sitt,och så kan vi
ju inte ha det...trasigt alltså!
 
Vidare måste jag oxå dra en repa
till min canvasduksleverantör,för
nu jävlar ska här målas & textas.
 
Kanske att jag dyker in till en kär
vän på vägen och tigger till mej
en mugg kaffe eller tre.
 
Man får ju inte va dum om man nu
har möjligheten att spara in på dom
dyra dropparna ibland!
 
Ha en fab. måndag mina vänner!
(fab.är förkortning för fabulous!) :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0