Häxan surtant,eller om det bara är PMS´en!

Fan vad jag är på krigsstigen.
 
Nyss va jag millimeter ifrån att
gå ut och ge grannungen på käften.
 
Ameh förihelvete,slänga igen dörrjäveln
så man tror att gångjärnen ska pulvriseras
varenda förbannade tid på dygnet,MÅSTE
man verkligen det?
 
Svaret är förstås NEJ!
 
Tålmodig kan jag va,till en viss
jävla gräns,men jag bodde fan
här innan Gustav Vasa lärde sej
krypa,så nån sketen måtta får det
väl satan i trappugången vara va!
 
Sen då,som om det inte räcker med
snorungar vägg i vägg-då invaderas
området nedanför min oas (läs:ballen),
med skitungar som ska skejta på den
uråldriga parkbänken.
 
Ska inte snorjärsar sova såhär dax?
 
Hoppas dom har rea på baseballträ´n
nu idagarna,för jag MÅSTE införskaffa
ett snarast!
 
Eller räkna till femton biljarder!
 
Grrrrr!
 
Sexton,sjutton,en triljard-
"är din farsa kanske bastard"!!!
 
Inte bara EN skruv lös!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0