Halli hallå,jag är på

Men okej´rå,jag drar väl en
sväng på söndagsmarknad oxå!
 
Inte fan kan jag låta dom "andra"
ha tråkigt en hel dag utan mej.
 
NEJ!
 
Termosen är med-check!
Karaktären oxå-dubbelcheck!
 
Gummistövlar till regniga gräset
skiter jag i,man är väl ingen fjant
lixom,och förresten,hur kul hade
det blivit för besökarna att se mej
klafsa omkring.
 
Men,en liten jacka får nog följa med.
Frysa är fan det värsta jag vet!
 
Nu håller vi alla tummar för att det
blir en trevlig dag,och vid 4 hugget
spelar ju faktiskt di svenske OS-final
i handboll till råga på allt.
 
Heja mej & heja dom!
(mest mej om jag ska va ärlig!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni haft en bra dag! Hör av dig om fikan!! :)

Svar: Tack :) idag var det faktiskt mera folk ;)Och japp,jag hör av mej eller så hörs VI ;))
Kram♥
MAJSO

2012-08-12 @ 11:32:00
URL: http://atouchofmaria.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0