Glädje & sorg i en salig röra!

Det va den da´n!

Först dog Malte och jag städade
bort spåren efter honom,sen fick
jag beställning på en smörgåstårta.
 
Mitt i inköpslisteskrivande fick jag
för mej att baka en liten kladdkaka
till födelsedagsbarnet som jag kunde
bjuda på senare.
 
När det va gjort knackade lilla mamsen
på dörren,så jag agerade datasupporter
åt henne,och strax därpå kom så "Lilleman"!
 
Nu har jag både slickat byttorna och
förgrundat smörgåstårtan,firat lilla
gossen light och gjort en hel del annat!
 
Och då va,när man gjort allt det man ska
plus lite till,då FÅR MAN sätta sej och
blogga lite.
 
Fatta hur jävla snäll jag är iaf!
 
Nu va han ju ändå "stendöd" (ha,ha,ha) när jag hittade honom
imorse,så jag tror inte att det gör nåt nu när det gått ett tag,att
jag ändå visar en bild på honom!
 
Möjlig boktitel:
"Malen som simmade in i en sten och dog"!
 
Maltes hedersplats fick en liten uppfräschning,så jag sprayade
en gammal lampa som stod i ett hörn och va lessen,men nu
är han glad igen och lyser för vår bortgångne!
 
Kakan med Dumlekolor innan gräddningen-
blev tydligen jättegod sa dom som åt av den,
själv hängde jag med "karaktären" en bit bort!
 
För 17 år sen va det jag som gick omkring med "Lilleman"
i famnen,idag va rollerna ombytta ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0