Vilket röj

Ja satan vad det svänger härinne idag!
NOT.SO.MUCH.VA!

Först blev jag rabiat när jag
skulle redigera bilderna jag
lagt in här,för det kunde man
ju ge sej fan på att det INTE
funkade som det gjort förr!

GAH!

Så,jag blev helt enkelt tvungen
att ladda ner nåt specialprogram,
och den skiten ser absolut inte ut
som förr heller,och är dessutom
jävligt mycket krångligare.

GAH!

Där och då fick jag nog,som satan
fick jag bara NOG,och då va det
klart med projekt "lär dej då"!

Fram med mjöl och annat viktigt,
sladda ihop en kaka,packade in lilla
Cindy i hundburen och sen tog jag
kaka,vovve OCH "Lilleman" in till
"Mellan".

Där satt vi i hennes lya med fikat
klart när hon kom och bah:
SURPRIIIISE!

Men,dom bilderna får ni se sen,kanske.

Nu måste jag dricka ännu mera kaffe
med "Lilleman" och sen SKA jag bara
sy klart på den dära hitttepåkreationen
jag påbörjat!

Have mercy!


"Majso-My"

Kommentarer
Postat av: matilda

upp med bilderna tack! :)

2012-04-25 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0