Tv´n del 2

Efter många samtal och ett
jävla spring upp & ner i
källar´n igår,så ringde telefonen
och "lokala" antennservicekillen
hörde av sej.

Tjoff bah,så hade vi bild igen.

Förvisso tittade jag inte ens 30
sekunder på dumburken igår,men
ena grannen blev väl glad,för tydligen
va det nån jävla science fictionfilm
han sett fram emot.

Vissa har väldans världsliga problem.

Men iaf,imorse ringde det åter i min
lilla portabla lur,men eftersom jag inte
hann svara,så va det bara att ringa upp
röstmeddelandet.

Tjena hej,i massor av minuter går
antennkillen omkring och snackar
med sin kompanjon,och där ligger jag
i hans ficka och tjuvlyssnar,he,he!

Jävla synd att det inte va nåt smaskigt
som sas eller hände.

Man ska ha tangentlås på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0