Osmakligt & så jävla lågt!

Häromkvällen va jag ute ganska
sent och strosade runt i kvarteren.

Inget konstigt med det,egentligen,
bortsett från att jag inte brukar
göra det så jävla ofta.

Efter ett tag får jag emellertid,på
ganska långt håll,höra en pappa
gapa & gorma inne i ett hus.

Satan på gatan(där jag gick)vad
det hördes,och ju närmre jag kom,
desto jävligare lät det.

Pappan i det här fallet skrek åt sitt
barn,vilket hördes på rösterna.

Så förbannat nedlåtande,otrevlig
och med ett sånt jävla översitteri-
beteende att jag blev mörkrädd
där jag gick under gatubelysningen.

Inte konstigt,att vissa barn blir som
dom blir med såna föräldrar!

I ärlighetens namn så önskar jag
inget hellre än att den pappan får
smaka sin egen medicin framöver.

Att han kommer få ett helvete med
det barnet(om han inte redan har det),
kan ju vilken intelligensbefriad somhelst
räkna ut.

Förvisso verkar ju inte den pappan ha
så värst många hjärnceller kvar heller
för den delen.

Hade han inte befunnit sej innanför
dom fyra väggarna,så hade han åkt
på en rejäl pungspark.

Det hade troligtvis inte ändrat nåt
i beteenderegionen på han,men det
hade fanimej känts skönt.

För mej alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0