Min fina bakdel

Igårkväll blev jag bara så
jävla sugen på mjukt bröd,
men eftersom jag nu försöker
undvika mjöl och sånt dära,så
testade jag ett LCHF-recept.


Själva smeten kanske inte såg så fruktansvärt
jättegod ut,men man vet ju aldrig,så jag klickade
iaf ut nåra kluttar på plåten och skjutsade in den
i ugnen!

Wait and see!
Wait and see lixom!


Nu kan man ju inte jämföra med "vanligt" bröd,men dom
va helt klart godkända.
Iaf med massor av Bregott och ost på!


Återstår nu bara att se,om mitt
uteslutande av ris,pasta,mjöl etc,
har givit "nåt" resultat!

Sist jag testade den varianten höll
det på att sluta med en anmälan
till "Biggest loser"!

Iaf i mina mått mätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0