Kvalitetstid

När fjärde muggen kaffe va
urdrucken,tog jag på mej
jackan och satte mej i bilen.

Hämtade först upp "Stora"
och efter det "Mellan".

Sen for vi runt och strosade
i diverse butiker.

Händer inte alltför ofta att
båda två kan träffa mamsen
samtidigt,så det blev ett par
riktigt mysiga timmar.


Tydligen var det inget som föll nån av dom i smaken
eftersom dom är på väg ut ur bild!


"Mellan" kör spegelbild!


"Stora" blev lite trött i benen och vilade lite!


Sen va dom på väg ner i badet,men då fick lilla mamsen
säja till på skarpen!


Efter lite tjat (från dom),tog jag upp kameran igen och
fotade systrarna vid den här väggen.


Vi slank sen in i en liten djuraffär,för tanken va att vi
skulle köpa en bättre klotång till dom fyrbenta,men se
det fanns inga bra såna där!

Skitaffär!


Det vetifan vad den här rackarn snackade för språk för jag
fattade inte ett skit,men han visslade efter mej när jag gick
förbi....tre gånger,så han va väl inte helt dum i huve´t! =)


Kommentarer
Postat av: matilda

älskar spegelbilden på mig.. NOT! har ju tappat så mycket hår, och det SYNS tydligt där! URSCH! :( :S

2012-04-05 @ 16:56:53
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami svarar

Tilda:Det ser iaf inte jag!

Ser bara ett älskat ♥!

♥PUSS & KRAM♥

2012-04-05 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0