Hej på dej vecka 17

Idag är första da´n på resten
av nåra som förhoppningsvis
ska bli lite bättre än dom förra.

Jag ska nämligen bli mycket
duktigare på att dricka mera
vatten och dra ner på min
stora last:juice!

Dessutom,som lök på det mesta,
ska jag äta mera nyttiga grönsaker
och verkligen försöka hålla det oxå.

Det brukar gå jävligt bra,ett tag iaf,
bara man är motiverad och så.

Och det är jag väl,tror jag!

Kom förresten på nu,att jag såg
att det fanns färsk vitkål i affär´n.
Är det gott,eller är det GOTT!

Hela jag kommer bli fräschare
än en aprikos,och fan vet om jag
inte ska köra ett par step ups som
grande finale ikväll.

Tron kan ju iaf försätta berg,så
mycket vet jag,om den här rullstens-
åsen är inkluderad återstår att se.

Fyra,sex,noll-
nu äre dax för vätskekontroll!


Det va då det!
EN gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0