Hej då gänget

Lite sorgligt är det faktiskt,att
det ikväll va sista gången på
lilla silversmideskursen.

Det går fort när man har kul.

Helt planlöst och utan så mycket
som en halv idé satte jag mej på
min invanda gamla plats.

Stor vits lixom att börja på värsta
projektet som man ändå inte
hinner slutföra.

Näerå,jag rafsade ihop lite silver
som blivit över sen förut,och vips
hade jag fixat mej ett hänge.

Ska jag va riktigt ärlig,så svor jag
en hel jävla massa under tiden jag
lödde och det glödde fan inte bara
på arbetsbänken,utan lika mycket
i käkarna!

Men,jag tog iaf tag i min lödfobi och
bättre sent än aldrig typ.

Nu MÅSTE jag antagligen gå en kurs
i höst oxå,för har man tagit lödproffs-
examen kan man inte låta det gå helt
till spillo,visst inte!


Katrin bjöd på Jamie Oliwers tvånötskaka eftersom det
va allra sista gången,och den smakade bara så jävla gott!


Här sitter nåra entusiaster,för vi fikar nämligen TVÅ ggr!


Söta lilla I har just avslutat sitt lödarbete här!


E slängde ner sin Pacmanberlock och halva silverbutiken
i koppen,sen brände hon på som värsta pyromanen!

Smält då för fan väste hon hela tiden!


Sen gav hon upp!
Innovativt E,du borde fan bli specialdesigner! ;))


A gjorde en halslänk till sin underbara berlock!


Och jag gjorde som sagt ett litet lödarbete
av överblivet silver.


Som i sin tur kommer matcha förra gångens ring!
Ajm a fucking matching-queen!


Sen önskade vi varann glad sommar,vilket iof kändes ganska
ironiskt med tanke på att det snöade bara nån timme innan!


Man ska alltid ta minst två hoppkort,vilket jag förstås gjorde.
Notera gärna söta lilla I längst till vänster,hon har gjort det
här förr,värsta hopproffset ju!
(E i randigt är inte så pjåkig heller förvisso)

Majjen kör visst nåt stillastående rap-hopp,oh yeah!
"Hej gammel-Petter"!


Bye,bye "Ag-vänner"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0