Det tar sej!

Igår innan silversmidet,rattade
jag förbi "Stora" en stund.

Där blev jag bjuden på lite käk
och kaffe innan kursen.

Sakta men säkert tar det sej i
nya boendet för henne & Nisse!


Se där,köksbordet på plats!


Mums!


Jättefin tapet i hallen.


Mjölken till kaffet serverades ur fin flaska.


E på silverkursen försöker infatta en sten!


A som gått många kurser,är snart klar med sina silverkulor
som hon löder på med stor precision.


A till vänster överraskade mej precis innan vi skulle
dra hem,och kom med en liten påse.


Hälsochoklad!

Ät dom med andakt sa hon,och med tanke på att dom där
små rackarna kostar nästan 70 spänn,så kommer jag
verkligen göra det.

Tack snälla A,du har fattat att jag är en "chokladoman"! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0