Dessa hjärtan,dom förföljer mej

Just nästan hemkommen från
kvällens silversmide,så kan
jag åter konstatera att det är
nåt speciellt med mej & hjärtan.

För vad blev det idag,om inte en
ring med...just ett hjärta!

Så jävla innovativt då!
NOT!


Det började såhär ungefär!
Där ljög jag lite förstås,hade ju naturligtvis gjort
ringen och sågat,filat och fixat till hjärtat först.

Och smält ner små silverbitar till kulor.


Efter en hel del (jätte)fula ord,var lödningen klar.
Men då hade jag oxå lagt till biten som ligger över,och
en silverkula råkade lossna.

Gör om tänk bättre,och till sist ville jag bara
skicka den förbannade brännarn och hela
burken med flussmedel rakt ut genom fönstret.

Det gjorde jag förstås INTE,tålamod mina vänner!
OCH en jävla massa kaffe däremellan!


Katrin gör ett skitfränt örhänge,och jag assisterade eftersom
hon inte har ögon i nacken typ!


Majjen aka "tomten" låtsas se sur ut,men vi vet ju att han
bara har ont i ryggen lilla stackarn.
Ikväll skjutsade jag dock INTE hem honom!


På hemväg efter att ha hämtat upp dom fyrbenta hos "Mellan",
svängde jag förbi lillsis.
Hon hade fått MIN post,bra Postverket!
Vi bor för helvete inte ens på samma ort!!!
SKÄRPNING VA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0