Den tråkigaste da´n av alla är här

Långfredag.

Ameh hallå,lyssna bara:
LÅÅÅÅÅÅÅÅNGFREDAG!

Den här da´n är en av dom
segaste man kan genomlida,
och vädret gör ju verkligen
sitt till om man säjer så!

Regn,grått,ruskigt och allmänt
jävla skitbläkigt.

Dessutom som grädde på Jesus,
så ska det komma snö oxå.

No mercy lixom.

Frågan är varför jag överhuvudtaget
klev ur sängen alls idag.

Jag skulle naturligtvis ha legat kvar
och ringt på roomservice.

Till och med silverfiskarna känner
av den urbota trista stämningen,för
dom sitter i flock i ett hörn på toan
och har lååångmöte inriktning kris(tus)!

Det är nu man skulle ha varit på en
solig strand med palmer och vågskvalp
i bakgrunden va!

Sippat på en blaskig kaffe och tuggat
i sej lite kokosnöt typ.

Om 13 timmar är skiten över!

Kram från dagens neggo!


Förra årets långfredag såg det ut såhär.
Förvisso inföll den i slutet på april,närmare
bestämt den 22:e om jag inte minns fel-men ändå!


Idag skulle jag inte ens ta på mej regnställ och gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0