Som hemma fast i ett annat universum

Det är fan inte klokt hur bortrest
man kan känna sej i sej själv!

Hajjar ni?

Ordet disträ har fått en helt ny
innebörd och hösten ett helt nytt
ljus på nåt sätt.

Förhoppningsvis reser jag tillbaka
till mitt vanliga universum inom
en snar framtid,tills dess får man
va jävligt glad sålänge man slipper
bli lobotomerad av aliens eller
nåt annat.

Det finns andra isf som hellre borde
bli lobotomerade,kanske inte av
aliens då´rå,bara på riktigt!

Sen undrar jag över en helt annan
grej,hur fan kan det va så att samma
sifferkombination dyker upp i olika
sammanhang med bara nåra timmars
mellanrum???

Det gjorde den igår nämligen!

Är det nåt tecken eller,och isf för vad?

277,jag säjer bara 277!

Om det finns nån sifferexpert eller
annan trevlig person därute,tala
gärna om för mej hur det ska tolkas.

Förresten,jag KRÄVER en tolkning.

NU!

Och på tal om nåt helt annat,imorr´n
äre fredag igen,är inte det oxå lite
skumt,eller??


I mitt nuvarande Universum har ALLA bilder relevans till inläggen!!!!
(precis som den här alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0