Så flög den lörda´n sin kos

Det är ju fan vad man knappt
hinner med ett skit nuförtiden.

Pang bah,så är klockan kväll,
och vad har man gjort lixom?


Iof så sprang jag in till "Tightsbruttan" på hennes jobb
en snabbis och slängde nåra ord.


Sen råkade jag hamna på en fotbollsmatch,och där stod
grannen aka "hurtbullen" (i vitt) och D.L.V (i rött)


D.L.V´s lilla My spelade och lyckades måla flera ggr!


Lillsis´ "Mellan" spelar i samma lag,så det blev rena rama
kändisträffen kan man säja!


På hemväg träffade D.L.V en kille som hon prompt
skulle "hänga" med.
Jag tyckte det såg ganska oskyldigt ut,nästan lite
gulligt faktiskt,så jag lät henne hållas!


Men då började hon bli jävligt närgången,och tjatade
på honom att följa med hem på kaffe!
Han rörde fan inte en min,stod bara helt jävla stilla
skyddade lilla "paketet"!


Fortare än jag hann blinka,började hon hångla med honom
oxå,men inte fan hjälpte det-han rörde sej inte ur fläcken.
Jävla tråkmåns!


Då gick jag fram och tog skamgrepp på det lilla stycken,för
jag tänkte att han kanske inte alls tänder på blondiner.
Ingen reaktion!


Du kan berätta för mej viskade jag,du kan säja precis hur
du känner.Och då svarade han att han skulle massera
killarna i laget med liniment.
Fy fan alltså,det kunde han väl ha kläckt ur sej INNAN både
jag & D.L.V försökte få igång honom!


Tack & hej,sen gick vi hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0