Mums,mums kokosmums!

Just så ja,det blev alltså
görsmarriga kokosmums!


Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag har så fina vänner
som lånar ut köksgrejer!
För under tiden vispen gjorde jobbet så hann jag med ett
par muggar kaffe.

Tack snälla,söta U för lånet♥♥♥
(jag lägger förstås undan nåra åt dej) ;)


Den här smeten smiter inte iväg precis,den är sådär
härligt fluffig att man bara vill mojsa ner hela fejset
och gegga runt lite!


Men,istället för att trycka ner skallen i smeten,så kastar
man såklart på en jävla massa kokos blandat med kakao
och skjutsar in hela plåten i kylen ett tag.


Tada och faderullan,såhär fina blir dom när man skurit och doppat
alla sidor jämna med mera kokos.


P.s: jag tog en kantbit(utan kalorier),även om det nu knappt är nåra
alls i dom här.
Mums,jag säjer bara MUMS.....och fan så mycket godare än köpta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0