Mitt i en stormvind

Observera att jag inte skrev:
Fångad i eller av en stormvind.

Inte än iaf,jag är inte så jävla
dum så jag går ut och blåser
in i skogen.

Fast,blir det strömavbrott så
hamnar jag väl i skogen förr
eller senare iaf.

Joråsatte,för om det inte finns
elektricitet,då kan man inte
spola på toa(letterna),och
då får man leka bushwoman
och bajsa i skogen.

Det är förvisso inte alls så
jävla skitkul på nåt sätt,men
jag gör ju hellre det än skiter
i en hundbajspåse.

Där går lixom min gräns för
primitivitet,faktiskt!

P.s:måste fan skynda mej och
brygga ett par termosar kaffe.
Jag riskerar INTE att sitta utan
ifall stormen Gudruns kusin eller
vafan mähä´t heter nu fuckar upp tillvaron!

(KATJA förresten,hon heter ju Katja
kom jag på nu.
Vafan nu det är för namn på en storm!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0