Man städar efter att gästerna gått

Visst är ju det mycket smartare!

Varför hålla på och ta ut sej i
onödan INNAN man haft gäster,
när det ser värre ut efteråt?

Jag har faktiskt aldrig fattat
det där med att folk ska städa
ihjäl sej näst intill bara för att
det ska komma besökare.

Näerå,jag ska INTE göra en
massa onödiga ansträngningar
på golvnivå iaf,jag kanske
plockar undan lite så det
går att sitta nånstans utan
att behöva ha en borrmaskin
i knäet när det ska fikas.

Det "kanske" jag gör,men där
går oxå städgränsen,eller ska
vi säja gränsen för onödig idioti
och totalt bortkastad energi.

Mi casa är MI CASA och sen får
man helt enkelt ta seden dit man
kommer lixom.

VILL mamsen t.ex putsa mina
fönster och våttorka golven,
så får hon väl göra det då!

I övrigt så tror jag nog att
tårtan och allt annat går att
käka upp ändå,UTAN att jag
haft städdille och fått psykbryt!


"Hugg" en bulle,ät & var tysta-så kommer jag nog säja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0