Klubben för inbördes beundran lite i smyg!

Oj vad tiden går fort då,jag som
typ bara suttit och beundrat min
egengjorda silverring hela da´n.

Skojja bah,jag har nog fan gjort
lite annat oxå.

Fikat med "Ulla" t.ex och bakat
en kaka,samt slängt en köttbit
i gjutjärnsgrytan.

Det är så jävla finurligt med just
grytstekar,för dom sköter sej
helt på egen hand,man behöver
inte bry sej ett skit om dom.

Huvudvärken slog tyvärr till rakt
upp i pannbenet,men efter ganska
många Alvedon som ändå inte
gjorde nån jävla skillnad,gav jag
helt enkelt upp och tänkte att skiten
får väl typ värka bort halva skallen
eller nåt.

Så här sitter jag med en stor mugg
kaffe och bara väntar på en fet
jävla tillbakagång av pannknacket.

Sånt kan ta tid you know,men då
äre ju som sagt bra att man har
nåt fint att titta på (ringen),världen
blir iaf "lite" vackrare s.a.s!

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0