Jag tar tillbaka,"lite"

Alltså,det är inte så att jag
misslyckats med senaste
experimentet,snarare som
så att det inte alls va kul.

Typ alldeles för kladdigt och
tjafsigt och fy satan så jävla
trist det var,fastän jag färgade
till hela skapelsen och nästan
la ner hela min själ i pilleriet.

Jag har en aningens skvätt av
perfektionism i mej,och just
därför blir jag så inihelvete
förbannad när det i verkligheten
inte blir som jag har tänkt mej.

Men därifrån till att säja
misslyckande,näe fan,
bara lite överdrivet
optimistiskt kanske.

Och DET,det är en sabla
världslig skillnad!

Kanske,kanske,KANSKE att
perfektionisten lägger upp
en bild på "kladdet" sen.

Jag ska bara gå loss med
kniven i det lilla stycket först!

Grrrr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0