Jag kanske inte alls är glad att jag är svensk

Jag kanske faktiskt vill va
Spanjorska eller nåt annat
den här årstiden.

Nej,grekiska menar jag ju!

Det är fan bara på sommar´n
jag verkligen vill va svensk,
resterande tid-NEJ tack lixom.

Vafan är vitsen med att det
ska va kallt och mörkt,att
man ska behöva ha en jävla
massa kläder på sej.

VA!

Men åh,det är ju så härlig luft
och friskt och vackert säjer
dom som fejkar,för visst i
helvete gör dom väl det!?

Jag har då aldrig fattat tjusningen
med att tända ljus och bli sådär
inihelvete introvert att man knappt
vill sticka snoken utanför dörr´n
dom fördömda bajsårstiderna.

Låt mej tycka det då,för jag
står för´t.

Till 100% och lite extra påslag.

Näe,fy och usch vad många aptrista
dagar man har som ligger och lurar
i  mörkret framöver.

JAG HATAR´T!
HATAR´T SOM FAN!

En kaffe på det så kanske jag
åtminstone somnar lite gladare!

"Tänk positivt"-jomenellerhur!


Jag tror fan att jag är en grekisk gudinna när jag tänker efter!

Calispera!


Kommentarer
Postat av: J

Ja du ser ju ut som en iaf! <3 <3 <3

2011-09-20 @ 20:23:22
Postat av: Majso svarar

J:♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-09-20 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0