Inte ett knäpp på flera da´r!

Vet ni,jag har inte ens kollat
på kameran sen i tisdagskväll.

Jag som typ brukar pilla på den
flera ggr om da´n.

Nu ligger hon där i väskan,liten
instängd och jättelessen i hela
linsen.

Jag har inte ens fotat mina
senaste smycken,och då
fattar ni kanske hur jävla
illa ställt det är på fotofronten.

Nu måste jag fan ta och skärpa
till mej rejält,såhär kan jag ju
bara inte hålla på vetja.

Bäst att ta tag i det på momangen,
annars kommer det bli jävligt tomt
och intetsägande härinne framöver.

Och det vill man väl kanske inte!

Vafan vet jag lixom!


Positiva gamla bilder framkallar positiva tankar!
(iaf för stunden,och det är ju den som räknas-visst!)

P.S:Jag väntar spänt på ytterligare en ring!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0