Imorron blir det hembakt på kursen

Joråsatt,jag lovade ju övriga
kursdeltagare att baka tills
imorron då vi smider lite.

Eller lovade och lovade,jag
erbjöd mej rättare sagt.

Ameh vafan,lite mysigt ska
vi väl ha runt bordet till
kvällsfikat!


En styck jävligt god kaka!
Här häller jag en blandning av smör,mjölk och vaniljsocker
som fått koka upp på underdelen av kakan.
Sen lade jag på överdelen och ställde in i kylen.
Imorron ska den pudras med florsocker så den
inte ser så jäkla trist ut.
Helst av allt hade jag velat smeta på smält vit choklad,men
eftersom en av deltagarna har nötallergi så vore väl det korkat!

 
OCH,glutenfria chokladbollar till den glutenintoleranta
deltagaren,för hon måste ju oxå få smaska på nåt gott!

Fan vilken tur för dom att just JAG,underbara,fantastiska,
snälla JAG anmälde mej till samma kurs som dom!

Lyllosar där! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0