Hej höst,vet du vad?

Jag gillar dej lite faktiskt.

Lite sa jag,och bara när du
låter solen skina och värma
mej på dagarna,annars kan
du dra ditt fula täcke över
dej och ge fan i mej tills det
blir sommar igen!

Ska vi säja så,eller!


"Mellan" & jag tog med oss hundarna på en liten promenad,men inte
fan går det fort eftersom dom ska stanna och nosa på alla andras
kissfläckar.
Fan vad ofräscht att sticka ner nosen i andras urin lixom!


Trallalallalalala....femtiåtta mess hann jag med att skicka innan
nosarna va helt fördärvade och luktsinnet helt väck!
Kul att det är lite som roar vissa då!


Vi gick förbi lokala krögar´n och hans place,så jag slängde ett promilleöga
eller tre mot nubyggda altanen.
Där ska jag sitta hela nästa varma sommar och dricka upp alla årgångsviner
han möjligen har i vinkällar´n!
Najs som fan!


Framsidan ser ju oxå jävligt inbjudande ut om man säjer så!


Cindy fick syn på en ny kompis,men visste inte riktigt vad
det var för ras...Hm!
Jävligt märkligt beteende såg hon ut att tänka.


Alltså,jag vet fan inte heller vilken ras det,jag vet bara att han heter Wiper!


Skitjävla tråkig sak sa Cindy och hoppade upp på stenen!


Fredagsblomma!
Ha en skön helg kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0