Här ska ätas paj

Fick ett matryck och började
fixa lite i köket.

Rev fram ett par påsar med
kantareller och stekte dom.

Sen gjorde jag en jävligt
mumsig bechamelsås
istället för äggstanning,jag
är så satans less på den där
ägghistorien nämligen.

Resultatet?
Ameh vafan tror ni!

Jag skulle för helvete kunna
öppna restaurang oxå,så
förbannat skillad som jag
ändå är lixom!


Bechamelsås med persilja,kantarellost och vanlig
riven ost i.
Just det,jag bytte ju ut mjölken mot grädde!


Smörstekta kantareller och bacon!


I med svampblandningen i smördegsskalet och sen på
med bechamelsåsen.


Klippa en jävla massa färsk persilja ovanpå såsen...


...som ett grönt skönt täcke


För att avsluta med det godaste...OSTEN för bövelen!

Lite värme på den här och kvällen
blir mer än god!


Kommentarer
Postat av: Linnea

ooh ser gott ut, även om jag inte tycker om svamp = chock!

2011-09-24 @ 19:08:39
URL: http://linneajson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0