Gulsot

Såna allvarliga grejer skämtar
vi INTE om här,vet hut för fan!

Näerå,men jag är lite gulaktig
om fingrarna,det är jag.

Och jag INTE suttit med händerna
i toan när jag kissat,det lovar jag.

Bara rensat svamp faktiskt,så
oskyldig är jag!

SÅ OM man mot förmodan skulle
va aningens osäker på om det
verkligen är taggsvamp man fått
med sej hem i svampkorgen,så
är det bara att sätta sej och rensa
en kvart eller iaf ett par minuter.

Får man då gulsot på fingrar och
händer,ja då kan man va på den
säkra sidan.

Har man däremot fått mej sej
flugsvamp hem,då rensar man
absolut inte den.

Nej för fan,den är bara att lägga
i stekpannan direkt.

Salta & peppra lite bara,och häll
över en skvätt grädde.

Låt den sen gojsa till sej en aning,
och sen pyttsar man upp den delikata
stuvningen i en fin skål och traskar
iväg till den man hatar mest av alla.

Tada!

Sen har man grävt ner stridsyxan,
motorsågen eller vafan det kan va
för jävla verktyg för sista gången!

Ja,och den fina skålen,den tar man
bara med sej när man skuttar tillbaka
hem  igen,och den har aldrig varit så
jävla fin som just då!

P.s: Svampbob fyrkant finns
INTE på riktigt!


"Goldfinger"


Fast här skulle man faktiskt kunna tro att jag ändå
haft nävarna i toan!
(men det har jag alltså INTE!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0