Ge mej chokla´så blir jag gla´

Här har det bakats och fixats
lite i eftermiddag minsann.

Jorå,för imorron,sent om sider,
eller bättre sent än aldrig som
man oxå kan säja,så ska vi fira
"Lillemans" 16-års dag.

Egentligen va,så är det så att jag
sagt att det BARA blir kaffe & tårta,
men ni känner ju mej,och jag oxå
för den delen,så det verkar ju jävla
dumt att hålla sej till BARA tårta när
det finns massor med mera gottis
man kan bjussa på.

Och just därför slängde jag ihop
flera av dom försvinnande goda
jordnötskakorna,och glutenfria
chokladbollar,jo,för ena kusinen
(barnens alltså)ska väl allsindar
oxå få nåt smaskigt även om hon
är glutenintolerant.

Jahopp,och när det va klart,så kände
jag iaf att jag hade mera chokladcravings
i bortre smaklökarna som låg och kliade.

Vad gjorde Majso då tro?

Jo,Majso bakade nåra bullar oxå.

Dock inte vilka bullar somhelst,utan
bullar med chokladkräm i.

Fy för den underbare och alldeles
förskräckligt jävla ickelede sate
vad goda dom blev.



Snickers,Mmmmm-snart i en mage nära mej!


Ser det gott ut eller?!
Lite extra hackad choklad i lär ju fan ingen dö av,såvida
dom inte är extremt chokladallergiska förstås!


Åh,ah,oh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0