För jag kan dansa mitt i regnet

Men det gör jag inte,för
stövlarna är inget bra
till sånt.

Istället dricker jag(som vanligt)
en jävla massa kaffe och testar
nya idéer,nån ska ju göra sånt
menar jag.

Det är lixom en alldeles ypperlig
dag för inomhusaktiviteter,ja,med
reservation för stunderna på ballen
alltså,det är ju ändå "lite" ute men
ändå inte.

Idag skulle jag kunna skriva ett
långt inlägg om hur vissa människor
faktiskt KAN förändras till det MYCKET,
MYCKET bättre,men det gör jag inte,
för det har jag inte tid med.

Inte just nu iaf,men jag kan ändå
säja,att om man är en obotlig
optimist (som jag),så kan det
ske mirakel.

Vardagsmirakel som är värt mer
än allt guld i Alaska.
(om det nu finns nåt kvar där)

Just det,det är ju lillördag oxå-
bara en sån sak kära ni-
det ska iaf jag fira framöver!

Puss & kram hela da´n!


Ungefär såhär kanske jag firar,fast i andra kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0