Dåligt mående kommer sällan lägligt

Pang sa det igårkväll,och plötsligt
började jag frysa som en gnu i
Antarktis och alla leder ömmade.

Va i helvete tänkte jag,inte fan
har jag varit i kontakt med nåra
dagisbaciller eller nåt.

Jävla typiskt om man ska bli sjuk
nu,när det är kurs och man har
bakat till fikastunden och allt.

Ska man bli sjuk passar det ju isf
bättre att bli det om man t.ex har
tandläkartid eller nåt annat trist.

Men näerå,lägligt kan det fan
aldrig komma!

Så,jag hoppade i säng fort som bara
den,och tittade knappt en kvart på
Tv,fast jag alltid brukar ha dumburken
på minst 3 timmar innan jag släcker.

Att jag sen inte sov bättre än en
vandrande pinne i för trång sardinburk
är ju en helt annan femtilapp,jag sover
ju alltid annars som ett arsle menar jag.

I vilket fall som helst,så har jag nu
känt efter åt alla håll och kanter,men
det verkar inte så jävla illa som igår iaf.

Förbannad tur för övriga kursare då,
för nu kommer dom få smaska på
mitt goda fikabröd ikväll som va tänkt
från början.


Mmmmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0