Bortflykt som blev inflykt

Inte fan hade jag räknat
med regn,det va ju så jädra
trevligt väder när jag for
hemifrån förut.

Inte heller hade jag räknat
med att körkortet och GULD-
VISA-kortet skulle ha glömts
hemma.

Det är ju som det är med vissa
vitala organ ibland,men kaffe
fick jag iaf,rättare sagt jag
bjöds på det!

Nu kunde jag ju inte införskaffa
nån ny BH till mina perfekta och
alldeles förtjusande söta tuttar,
men å andra sidan,vafan ska jag
ha fler BH´ar till,dom åker ju av
vad det lider iaf!


Och som ni ser,så är jag fortfarande lika
jävla ståndaktig när det gäller att INTE
käka en massa onyttigt till kaffet!


Jag provade nåra BH´ar iaf,bara för att det är så rackarns
jäkla mysigt och ombonat i provhytter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0