Äh,det får väl duga!


Typ shär såg det ut nästan från början.
Magistern,jag menar tomten,sa att vi kunde stämpla och banka
lite mönster på ringarna,men eftersom jag inte är som alla andra,
så utmanade jag mej själv genom att börja såga ut ett hjärta på
fri hand istället.

Var ju lite lagom pilligt kan man säja,och i ett svagt ögonblick
började jag undra om jag överhuvudtaget funderat på vad jag
givit mej in på.

Svar NEJ,man ska bara köra,och sen kan det inte
gå mer än åt helvete.
Fast då har man iaf utmanat sej själv OCH försökt lixom!


Joråsatte,här har vi det färdiga resultatet då´rå!

Och,för att va första gången ever så är jag
väl ganska nöjd faktiskt!


Kommentarer
Postat av: J

Snyggt å bra jobbat. Å de e ju ändå bara början!

2011-09-28 @ 12:34:34
Postat av: Majso svarar

J:Tack superexperten♥

♥Puss♥

2011-09-28 @ 13:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0