Tur att ingen av brudarna va påtända

Jahopp,då har man varit
på Ljusparty dårå!

Och det va ju en uplevelse
minst sagt.

Herre jävla gud så mycket
olika sorters ljus det fanns.
(med tillbehör förstås)

Ljus med tre vekar,ljus som
flyter ut,fast såna har jag
minsann haft ett gäng själv,
ljus med havsbrisdoft,ljus
med doft av förförsika fikon!

Just den sistnämnda,fikonhistorien
som skulle dofta förföriskt,oh maj
gad vad det luktade precis tvärtom,
det stank som en svettig gammal
karl med tjugo centimeter långt
hår under armarna.
(vill vi INTE ha på matbordet precis)

Fy för den lede vad jag inte ens
kommer vilja se åt fikon ens
framöver,och ni vet vad julfan
brukar svämma över av va!?

FIKON och sånt dära ni vet!

Inte fan ligger väl fikon tätt
ihop och är förföriska,eller
har jag missat nåt väsentligt!?

Det slutade iaf med att jag tänkte
beställa nån såndär rökelsehistoria
med hållare till.

Ljus som rökelse lixom!

Jorå,och just den hållar´n jag
ville ha till,va det en blandning
av doftrökelser som luktade typ
snarlikt fikonhistorien.

Fast mer åt det skitnödiga
fikonhållet,så det blev inget
köp för min del!

Men jag fick soppa och fika,det
fick jag.

Fika med världens godaste paj,
men det är en helt annan berättelse.

Den om sexuella, persikor,och den
va ljusår ifrån fikonhistorien.

Så det så!


Värdinnans andra hälft flydde fältet när "partygänget"
anlände och tjattret tog vid.

Han skiter fullkomligt i ljus och sånt krafs,han lyser upp
sin egen tillvaro på eget sätt kan man säja!

Och nåra babianer eller vrålapor behövde ju inte vi
i vårt lilla gäng!


Här inne fick vi INTE vara,annars hade jag mer än gärna
krupit ner och värmt min frusna lekamen i hennes gosiga
säng.


Först blev vi dock bjudna till bords.


Sen va det dax att sätta sej i beställningssoffan.


Partajet avslutades sen med godaste fikat och sen tackade
vi för oss!

Tack kära ♥grannen♥ för en mysig kväll,
nu ska jag koka lite sensuell kola!


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack själv kära du för tidning och dietbar(eller vad det kan heta), du är alltid lika söt!! Det blev en lyckad kväll med mycket skratt ihop med ett litet gäng trevliga tjejer!! Lycka till med godistillverkningen och ha en riktigt skön helg!! Kram, kram, kram <3

2011-10-28 @ 11:31:18
Postat av: Majso svarar

♥♥♥

Mycket skratt & en "pratglad" granne ;)) ja!♥

Tack så jättemycket igen och:tillverkningen fortsätter oförtrutet :D

Superskön helg på dej oxå snygging!

♥Puss & kram♥

2011-10-28 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0