Slut i rutan (kokosrutan)

Hur slut kan man bli av att
testgöra godis om jag får
ställa en enkel fråga?

Alltså,jag kan ju svara själv
på den frågan,och svaret är:
totalt sirapsseg i hela hjärnan.

Börjar må smått illa redan av
att se dom jävla kokospåsarna,
för att inte tala om alla pappers-
formar och bakplåtspapper som
inte ligger stilla en enda sekund.

Försökte mej på att göra klubbor
ikväll oxå.(läs för en timme sen)

Orkade jag stå där med alla
plockepinn(ar) eller?

Som fan INTE!

Så den kolan som blir över,tar
jag med och bjussar mina kurs-
polare imorron eftermiddag.

Men innan jag drar dit,måste jag
nog tusan slänga ihop nåra
mums-mums oxå!

Jag kommer förbanne mej drömma
om kokos och sirapsflaskor fram
till midsommar.

Och aldrig i helvete ens vilja gå
förbi godishyllan i affär´n framöver.

Ko ko ko ko kokos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0