På torsdag kommer flickorna

Jahopp,då vare dax igen då.

Dax för månatliga träffen
med flickorna,och således
oxå ett jävla huvudbry om
vafan jag ska bjuda på!

Idérikedomen gällande mat
är typ nere på noll nu.

Zero,nada,vet inte ett dugg
om sånt nu känns det som.

MEN,godis och kokos har jag
ju till förbannelse här hemma
å andra sidan.

Man kanske skulle införa nåt
alldeles nytt såhär på höstkanten.

"Hej & välkomna!Idag serveras 24
  sorters godis,kakor och 14 påsar
  kokos-håll till godo och ät av
  hjärtans lust vetja"!

Eller kanske inte!

Måste nog riva runt i ALLA dessa
receptböcker tills i övermorr´n iaf.

Godis äter man ju bara på lördagar!






Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Det är inte så noga med maten! Ett par grissini och en BIB så kan kvällen börja ;)

Ska bli jättekul att träffas! =)

♥♥♥Kram på lilla Majsan♥♥♥

2011-10-11 @ 13:19:09
Postat av: Majso svarar

ULLA: Tack vad bra,då fixar jag nåra Grissini bara =)).Skönt,för då kan jag sitta på ballen och förgrunda HELA da´n och behöver inte stå vid spisen! ;)

Och japp,det ska bli skitkul att ses :D

VÄLKOMMEN!(på Grissinifest) :DD

♥♥♥Kram & puss♥♥♥

2011-10-11 @ 23:57:17
Postat av: Leo

Enligt bilderna tycker jag du ska bjuda på smörgåstårta, den såg hur god ut som helst! Såg inte jättesvårt ut heller, men jag är å andra sidan inget proffs. Som vissa andra!! Jag tror du fixar't! ;)

Sen vill vi se mera av dina alster från silverkursen!!! Jättenyfiken är jag.



Ha en underbar fortsatt vecka, i köket, på ballen och ja överallt faktiskt.



Puss&kram ♥Leo

2011-10-12 @ 07:49:32
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0