Lördagsfinalen

Som tack för att jag fick en
heldag med Den lilla varelsen,
så fixade jag lite käk till kvällen.

Dessutom fick jag spontanbesök
av "Stora" ett tag oxå!


Mina fina lilla Varelse,nyduschad och med "godiskorgen"
i högsta hugg.
Välkommen fan!


Perfect match.
Black & white!


Mmm,fläskfilégryta med rosépeppar,purjolök,champinjoner
och massor med grädde...åhhh så jävla gott.
Till detta jasminristimbal,sallad med ALLT,zucchini och en
ljuvlig creme fraichedressing med diverse ingredienser!


Jag tänker fan inte säja vad maten gjorde i munnen,men
satan vad skönt det va!


Kvällen avslutades sen på Majsos härligt uppvärmda balle!
(notera gärna att jag uppgraderat med en TURKOS lampa oxå!)

Tack älskade lilla varelse för härligt sällskap idag.
You made my saturday sunny and lovely!
                                 ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0