Let´s go lördag då!

Jag har fan förslitningsskador
i nacken nowadays.

Godiskokarnerven har fått sej
en rejäl däng av sleven så att säja!

Och inte är min privata massör
hemma heller,för honom är det
andra grejer som lockar en lördag.

Golf & hockey t.ex!

Inte för att jag hade velat va med
på nåt av dom "roliga" upptågen
precis,men jag tycker nog att han
kunde rivit av en skaplig nack och
ryggmassage på mej tidigt i ottan.

Då hade jag inte suttit som jag gör
nu,med förvriden nacke och en sju-
jävla värk.

Men som sagt,man kan inte få allt-
iaf inte på en gång.

Darling,du har ett uppdrag som väntar
framåt kvällen,annars blir det ingen
mat för din del.
(hot KAN funka!)

Segdragna kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0