Kaffe & tårta

For till Den lilla varelsen och
blev bjuden på godaste tårtan.

Jag hade fixat ett litet paket
oxå såklart,och ett fint svart
kort med grattiskramar!

Kakorna icke att förglömma!

Alltså,jag tog med nåra ballonger
och spelade en trudelutt på mitt
munspel när jag gjorde entré oxå.


Helt jävla spontant kort på 28-åringen,med nåra specialare
liggande på bordet!


Majsos hembakta,kan det bli finare?
VA,VA,VA!


Fråga inte mej om smaken,jag sparade mej till tårtan för tusan!
Fast dom sa att det smakade himmelskt,typ!


Jag tänker inte säja vad den gjorde i munnen,men det börjar på
en konsonant!


Som sej bör öppnades det paket oxå.
(det här va från mamsen & papsen)


Av lilla mej fick hon det här!



Just det,receptet på maten va det.


På fm kom nämligen fina U på torsdagsfika istället för
fredagsfika,eftersom vi har fullt upp på varsitt håll imorr´n.
Efter ett tag knackade det på dörr´n,och utanför stod
grannen aka "Tightsbruttan" så jag bjöd henne oxå på
en mugg kaffe.

I vilket fall somhelst,så berättade U om en "Chipslåda" hon
lagat som va så himla god.

Klart jag testade,OCH provsmakade trots att
det bara är torsdag!

Helt klart med beröm godkänd!
MUMS!

http://www.matklubben.se/recept/chipslaada_med_koettfaers_19385.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0