Jag ska berätta en sak...

...jag suger verkligen hästballe
som bloggare nuförtiden.

Om jag överhuvudtaget kan kalla
mej för bloggare.

Jo,det kan jag ju eftersom jag
faktiskt HAR den här lilla platån.

Fast just nu är det kanske inte en
platå,utan mer som en jävligt ner-
trampad gammal träsko.
(utan platå från början alltså)

Det är bara som så att jag vimsar
runt och styr med en massa andra
grejer hela tiden.

Knappast att jag märker i lokala
affär´n,att dom har bryderier över
vafan jag har för kläder eller annat
på mej,och då jävlar äre nästan kris
kan jag säja.

Att jag inte märker av det menar jag.

Eller kanske mer som så att jag
egentligen bara vill slicka upp dom
i brygga så att dom en gång för alla
får en riktig aha-upplevelse.

För mer gråbeiga personer har jag
fan inte varit med om.

Dom orkar bry sej om ANDRA,men
att dom själva är så jävla tråkiga
och intetsägande med hempermanent
och vildvuxna ögonbryn att grisarna
skulle få galna-ko-sjukan om dom
såg dom,det inser dom jävlarimej inte.

Näerå,men att gå omkring och va
allmänt och i största synnerhet
pissiga och PMS-iga 24/7,DET är
för dom nåt att hänga i julgranen.

ÅRET OM!

Men iaf,nu ska jag strutta vidare.

Och kanske,om lusten faller på
koka lite kola.

Sån man äter och som är lagom
seg alltså!

Nåt annat i kolaväg behöver
INTE jag!

Puss i knävecket & trevlig torsdag då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0