Jag fucking drömmer godis

Undrar ni vad jag gör,och vad
jag gjort idag?

Isf kan jag tala om att "Stora"
& hennes N kom ut vid middags-
tid så vi drack namnsdagskaffe.

TVÅ paket Gevalia fick jag,och
hjulade runt i glädjeyra!

Sen började jag tillverka igen!

Godis,godis,godis!

Jag drömmer som sagt om godis
och jordnötssmör och pappers-
formar och kladd och gud vet allt.


Majso/mamma/svärmor bjöd förstås på kaffe med hembakt!


Sen jävlar satte jag fart och tog fram grejerna
som behövdes!


Känns som jag har diskat dom här minst 10 ggr idag!


Och här kommer lite av vad som gjorts idag!






Nu ska allt bara plastas in.
EN & EN!

Jag har förresten gjort ännu mera,men orka
fota allt lixom.

Framåt 2 hugget kanske det blir
dax att slänga sej i bingen,vem vet!

Trevlig lördagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0