Inte en lugn stund

Helvete vad timvisaren har
snurrat fort på klockan idag.

Vips bara så va det kväller.

Och vad har jag gjort?

En hel del,men det tänker jag
fan inte sitta och rabbla här för
ni lär inte bli lyckligare av det! =)

Just nu sitter jag och sliter mitt
hår och funderar på vad jag ska
bjuda flickorna på imorronkväll.

"Ulla" föreslog att jag bara skulle
sätta fram nåra Grissini,och det
hade ju varit satan så enkelt.

Men jävligt torrt!

LEO föreslog att jag skulle göra
en smörgåstårta,och DET är ju
ALLTID gott,men tar sin lilla tid
att göra tyvärr.

Ibland önskar jag fanimej att jag
inte hade nåt intresse what so ever
vad matlagning och köksstyr anbelangar,
för då hade jag plättlätt ringt upp en
cateringfirma på studs.

Eller bjudit ut flickorna på värsta
bästa restaurangen.

Ska jag hålla på och vela såhär,
kommer det sluta på ETT sätt,och
det är att jag är totally hårlös
när morgondagen gör entré!

Fan mej!


"Primalskriks-Majso"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0