In the name of frulle

Very ofta när jag hoppar i säng
så tänker jag:Imorron,då ska
jag nog ta en macka till kaffet
ändå,det kan ju va gott!

MEN.

VARJE morron när jag står där
och kaffet är klart,så känner
jag hur det tar emot i halsen
och det är lögn i helvete att
ens titta åt nån mackjävel.

Jag kan INTE käka frulle!

Framåt ett hugget (13),DÅ
som först börjar jag kunna
deala med mej själv om att
kanske,eventuellt käka nåt.

Om jag ens gör det vill säja.

Vafan är problemet lixom?

Det verkar ju så jävla mysigt
när man hör och läser och ser
om andra som käkar värsta
lyxet på morgnarna.

Måste man söka för det här,
eller går det möjligtvis över
tills man gifter sej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0