Hej fredag!Får jag en fungerande grind idag,eller varför inte lite värme???

Inne är det kallt som i Sibirien,
och utanför är grindjäveln ännu
inte lagad!

Isande elaka tankar ploppar upp
i skallen på mej,för snart har jag
fanimej fått nog på skiten.

Att det bara är jag som har åsikter
vad gäller bristande värme är iof
inte så förbannat konstigt,för tant
och farbror granne gnäller inte i
första taget,bara när det droppar
vatten från deras halltak och han
kommer till MEJ och ber om hjälp!
(ser jag ut som en takläggare,eller?)

Vad dom övriga beträffar,så kan
jag bara spekulera.

Dom har typ aningen mer underhuds-
fett så det beror högst troligt på att
dom inte märker av temperaturskillnaden.

Alltså,sover man precis under öppet
sovrumsfönster i 25 graders kyla,så
borde det väl luta åt det hållet va!

Förvisso sover jag oxå bättre i "något"
svalare temperatur,men hallå,inte fan
ligger jag i sommarsovsäck under bar
himmel för det lixom!

Näevars,nu kontaktar jag snart medierna,
ALLA som finns,och sen får dom komma
hit och göra ett fett reportage om "Huset
Gud glömde",alternativt om nån av dom
har skills inom värmeteknik.

Jag skiter i vilket,bara jag slipper
vandra runt som en jävla isbit i
scoteroverall och vinterkängor-INNE!

"Hej vad mysigt med fredag-
idag får jag troligtvis kallbrand oxå"!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0