Hej då tisdagskursen!

Om timmarna har gått fort
på tisdagar förut,så gick
den fan i racerfart igår.

Fast,fika hann vi ju göra,
TVÅ ggr t.o.m!

Iallafall vi som va där redan
från klockan 4 (16).


Inte en endaste liten smula blev det kvar!


Nåra filar,nåra babblar och vissa är på språng


K som sitter bredvid mej,gjorde klart sitt armband


I fem veckor har vi fått träffa "tomten",jag menar majjen!


Han sliter inte sitt hår över oss precis,däremot kläderna!


Väldigt blandade åldrar har det varit,men alla kändes
som 28 typ.
(något äldre än jag,som alltid är 27 alltså!)


K har konstnärsådran i blodet och började genast
på ett nytt projekt efter avslutat armband.


Strax efter hade hon en ring klar oxå.


Till 19-fikat dukade jag så fram dom här och
avslutningsfesten kunde börja.


Nåra av oss tog lite "frisk" luft!
(INTE majjen,han har slutat med sånt och är bara passiv)

Notera gärna skylten i högra hörnet!!!


Till slut va tiden inne för ett "HEJ DÅ" och jag tvingade
förstås till mej en bild.


Jag hann slutföra mitt sista arbete!


Blev faktiskt ganska nöjd med tanke på att
jag ändå envisades med minsta pilljobbet!


Tänk ändå att jag sågat ut hjärtana för hand.
OCH lyckades löda på dom UTAN att misslyckas.


JA,jag gillar hjärtan,och just därför fick det bli
genomgående såna i mina arbeten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0