Fika & frisk luft

På fm tittade "Stora" &
"Mellan" in på fika.

Sen fick dom nån slags
ryck att vi minsann skulle
ge oss ut i friska luften.

Fan vad jobbigt,jag fryser
ju som en gnu i Alaska bara
det blir oktober i almanackan.


Livliga (men hjärtliga) diskussioner över lite kaffe!


"Mellan" & "Stora" tyckte prompt att det skulle fotas
UTOMHUS och fixas en ny header till den andra bloggen.


Jag lät dom hållas förstås.
Själv gick jag runt och kollade "annat" att fota!


Som det här t.ex


Sen skulle "Mellan" absolut få
mej att frysa halvt ihjäl.
(tur att det fotades bakifrån!!!)


Det är tydligen poppis med fjädrar nuförtiden!


Det slutade med att "Stora" fick sitta modell,INNE!

Och slutligen fixade vi lite mera kaffe
för att värma oss med när "Stora´s" N
kom och gjorde oss sällskap.


"Mellan" redigerar bilder och svär lite light över
uppkopplingen vilket jag iof inte bryr mej om.
Enklast så lixom!


Dagens modell vill dock ha ett öga med på skärmen,och
jag bah:fixa det där ni,så tar jag lite påtår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0